Thursday, October 12, 2006

Presentatie

Een week na de deadline moest ik mijn presentatie doen. ( Michel was namelijk een halve week ziek geweest dus vandaar ). Het was vrijdag middag en iedereen zag er lekker gemotiveerd uit.... Ik ging maar als eerste want dan had ik het ook maar gehad. Ik begon en legde alles uit. Toen ik zei dat ik van elk moodboard twee grids en twee stramienen had, hoorde ik wel even een paar mensen zuchten! Michel gaf na mijn presentie feedback...
- Ik begon niet met mijn naam te zeggen ( was ook niet erg slim )
- Ik praatte veels te snel
- De animaties in de powerpiont waren helemaal niet nodig
- Twee van de drie moodboards waren geen moodboard
- Maar ( zozo ) ik had er wel veel werk aan besteed en dat was dan wel weer goed....

Tot zover mijn presentatie!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home