Thursday, November 02, 2006

Zesde Opdracht

Portfolio Opdracht 6

Vraag een aantal mensen uit je omgeving (ten minste 5) om jou te typeren in drie bijvoeglijke naamwoorden.

Deze opdracht hadden we gezamenlijk in de les gedaan. Hierover vertel ik mijn verhaal

Na al een aantal lessen gehad te hebben van ReDesign gingen we iets nieuws doen. Iedereen mocht drie bijvoeglijke naamwoorden over zichzelf zeggen. Zo kon de rest van de klas zich een beetje indenken wat voor persoon je was. Na een heel twijfelachtig begin, kwam de klas een beetje op gang. Een tijdje later was ik aan de beurt en ik zei dat ik van mezelf dacht dat ik:
1. Creatief was
2. Enthousiast/ Harde werker was
3. Eigenwijs was
Natuurlijk moest ik dat ook even uitleggen. Ik vertelde dus als eerste dat ik creatief was wat op zich al wel duidelijk was. Als tweede zei ik dat ik enthousiast was, waarmee ik bedoelde voor school. Als we een opdracht krijgen dan werk ik daar ook goed aan en wil ik ook dat het goed gaat. Meestal maak ik alles uitgebreid en dat het er ook nog verzorgd uitziet. Als laatste zei ik dat ik eigenwijs was, dat ben ik dan ook met veel dingen. Zo ook met samenwerken al neem ik toch wel vaak dingen aan van andere mensen. Toch wil ik snel dingen doen zoals ik dat wil en daarom vind ik het ook moeilijk om samen te werken.

Het resultaat was inderdaad zo dat je van iedereen een beetje wist wat voor persoon deze was. Toch vergeet je zo’n dingen al snel weer, maar je krijgt wel een indruk met wie je wel en met wie je niet zou kunnen samenwerken. Ik denk dat het goed is dat we dit gedaan hebben, vooral omdat het ook aan het begin van het schooljaar was. Toch denk ik van mezelf dat ik nog veel meer dingen ben dan deze drie die ik genoemd heb, maar iedereen zal dat wel gehad hebben. Ik hoop dat wanneer we moeten gaan samenwerken, dat ook goed gaat en ik ga er zeker mijn best voor doen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home