Thursday, November 02, 2006

Negende Opdracht

Portfolio Opdracht 9

Maak een associatieveld/ mindmap. ( Vervolg van Portfolio opdracht 8. )

Untitled-1

Waarom ik deze mindmap zo gemaakt heb en hoe/ waarom ik op deze dingen gekomen ben.

Dit zijn de dingen die ik in mijn logo wil hebben. Er staan een aantal visuele aspecten bij, maar ook kenmerken van wat ik ben zoals eigenwijs. Dat moet mijn merk ook een beetje uit gaan stralen. De belangrijkste kleur wordt waarschijnlijk blauw, maar het moet wel een opvallend merk blijven. Dat hoeft natuurlijk niet persé door er rood in te doen maar kan ook met rustige kleuren opvallend zijn. Over een naam denk ik niet teveel na omdat ik gewoon mijn eigen naam wil houden. In mijn merk ik wel graag verschillende aspecten hebben zitten, zoals de filmrol maar bijvoorbeeld ook een hoofd met een tong die uitsteekt. ( Eigenwijs ) Corp. wil ik erin hebben omdat het zo toch een beetje op een bedrijf lijkt en dan vind ik wel mooi aan een logo. Dan straalt het iets professioneels uit. Het logo hoeft ook niet persé strak te zijn, maar zoals ik al zei, wil ik dat het wat uit gaat stralen. Ik heb in ieder geval al een idee en daar kom je al heel ver mee!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home