Thursday, November 02, 2006

Elfde Opdracht

Portfolio Opdracht 11

Maak een logo voor je ‘Merk Ik’.

Logo

Hoe ik tot dit logo gekomen ben

Dit vond ik persoonlijk een lastige opdracht om te doen. Je moest namelijk je persoonlijkheid in een logo stoppen en zo’n logo maken is dan niet zo gemakkelijk. Na een tip van Michel en zelf een beetje getekend en geschetst te hebben, kwam ik uiteindelijk op dit logo. Ik wilde eerst mijn logo iets eigenwijs uit laten stralen, maar daar heb ik toch maar vanaf gezien omdat ik dat niet vind passen in dit logo. Verder zit mijn grote hobby films en series kijken in het logo en mijn favoriete land Australië. Het hoofd heb ik gekozen omdat het een menselijke uitstraling geeft. Mijn eigen naam heb ik gebruikt omdat ik het een korte en duidelijke naam vind, daarbij heb ik nog Corp. gezet omdat het logo dan net iets professioneler wordt. Ik ben er zelf erg tevreden over.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home