Thursday, November 02, 2006

Twaalfde Opdracht

Portfolio Opdracht 12

Maak een poster voor je eigen merk met een (merk)beeld van jezelf en slogan (pay-off), URL en ReDesign-logo.


Mijn poster

Poster

Hoe ik tot deze poster gekomen ben
Ik moet eerst even zeggen dat ik dit een moeilijke opdracht vond om te doen. Net zoals bij het logo moet je hier een stukje van jezelf laten zien wat ook echt bij jou past. Over deze poster heb ik dan ook lang na moeten denken. Ik ging kijken naar mijn logo en ging denken hoe ik daar een poster van kan maken. Toen viel het mij ineens op dat ik drie verschillende kleuren gebruikt heb en iedere kleur heeft een betekenis. Ik besloot om dat op mijn poster weer te geven. Ik heb mijn logo zelf heel groot gemaakt omdat ik dat het belangrijkste vond aan de poster. Verder heb ik dan de betekenis van de kleuren doorgelezen en ben uiteindelijk tot deze conclusies gekomen, die ook op de poster zijn weergegeven. Ik leg hier in een paar zinnen uit wat voor persoon ik ben. Daarom staat ook onder aan de poster ‘What about you?’ want dat betekent dat ik een stukje van mezelf heb laten zien en dat het nu de beurt is aan de persoon die de poster leest. Kleuren zeggen tenslotte heel veel over een persoon. De veren symboliseren een soort rustige wind, omdat ik zelf erg veel van rust houd en de blauwe achtergrondkleur past goed bij mijn logo én geeft ook een beetje rust en koelte weer in het geheel van de poster.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home